2014. augusztus 17., vasárnap

Citromos-mentás kecsketej szappan és az új szappanpecsét felavatása


Férjecském neheztelt rám, mert nem jutott neki a mentás szappanokból és egész nyáron mondogatta, hogy készítsek már neki egyet. Most jutottam el odáig, hogy eleget tegyek a kérésének. (Na és, hogy kipróbálhassam az új szappanpecsétemet! ;) )

Új designed-t és illatot álmodtam meg: a menta illatot a citrom illattal társítottam és a zöld-fehér színkompozíciót kiegészítettem a barnával (kakaóporral színeztem a masszát).
 


Sikerült szereznem a Meskán fából készült szappanpecsétet jó áron és még szerencsém is volt, mert a készítővel egy városban lakunk, így nem kellett posta kölit fizetnem!

Meg kellett állapítanom, hogy a szappanok "megbillogozása"/logóval való ellátása nem is olyan könnyű feladat!!!! Még sokat kell gyakorolnom, hogy tökéletes legyen az eredmény...


Összetevők: elszappanosított kókusz-, olíva-, ricinus-,napraforgó-, lenmagolaj, kakaó vaj, pálmazsír, kecsketej, zöld agyag, zöld oxid, kakaópor TiO2, menta és citrom illó, NaOH

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése