2015. július 22., szerda

Kakaó, vörösbor és kecsketej avagy ha az ihlet random mód jön


Végre volt időm szappant készíteni, de még nem tudtam milyet készítsek és ekkor a szemem megakadt a lefagyasztott forralt vörösbor kockákon....
El is dőlt, hogy ez a szappan vinoterápiás szappan lesz. A vörösboron kívül került bele vörösszőlőmag őrlemény és természetesen szőlőmagolaj. A lúgot csak a kecstejben oldottam fel, a vörösbort pudingosodás előtt tettem hozzá az olajokhoz.
Fél óra elteltével elkezdett melegedni nagyon a massza (a sok cukor) így be kellett tennem a hűtőbe kb. 1 órácskára. Utána minden zökkenőmentesen ment.

Vino kecsketejes szappan:
Összetevők: elszappanosított kókusz-, olíva-, ricinus-,repce-, szőlőmagolaj, shea vaj, pálmazsír, kecsketej, rózsaszín agyag, kármin, vörösbor, vörös szőlőmag örlemény NaOH



Második alkalommal egy sima egyszerű szappan szerettem volna készíteni, de menet közben kakaós ihletem támadt és így tettem bele kakaópor, fahéjat és természetesen kakaóvajat.Most előkaptam a szappan pecsétemet is és minden szappant sikerült tökéletesen "megbillogoznom"! :)







Kakaós-fahéjas kecsketej szappan:
Összetevők: elszappanosított kókusz-, olíva-, ricinus-,repce-, sárgabarackmagolaj, kakaó vaj, pálmazsír, kecsketej, kakaópor, fahéj, NaOH 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése