2014. október 13., hétfő

Random szappankészítés

Nagyon-nagyon elfoglalt voltam (és leszek is) az elmúlt időszakban. Újra beültem az "iskola padba" a LLL (Long Life Learning) jegyében. Szombaton délután úgy éreztem, hogy az elmúlt hetek feszültségeit, rohanásait ki kell "szappanoznom" magamból. Milyen érdekes,  most hogy nem terveztem meg a szappan öntés technikáját és random módon rögtönözve öntöttem a szappant sikerült az egyik legjobb minta!! Ha akartam volna se sikerülhetett volna jobban!!!!

Ez a szappan agyag kavalkád: került bele kék, rózsaszín és fehér agyag. A színek intenzitását kék oxid porral, TIO2-vel és kárminnal próbáltam fokozni. A fényképek nem adják vissza a színek élénkségét.

 Agyag kavalkád kecsketej szappan

Összetevők: elszappanosított kókusz-, olíva-, ricinus-,napraforgóolaj, kakaó vaj, pálmazsír, kecsketej, kármin, TiO2, kék oxid, kék rózsaszín és fehér agyag, NaOH

A múlt héten az Aldiban nem tudtam ellenállni egy szilikon forma szettnek és megvettem. Szombaton parajdi sós szappanokat öntöttem bennük.


A macis szappan nem parajdi sós, hanem a random szappan masszájából öntöttem kérésre. Egyik ismerősömnek a  kisfia (3 éves)  nagyon szereti Melinda néni szappankáit. Megkértek öntsek már neki macis szappant. Ez egy színváltós szappanka lesz, mert ahogy kopik a szappan úgy tűnik majd fel a kék és lila szín!

Parajdi sós kecsketej szappan Holt tengeri iszappal:
Összetevők: elszappanosított kókusz-, olíva-, ricinus-,napraforgóolaj, kakaó vaj, pálmazsír, kecsketej, Holt tengeri iszappor, parajdi só, TiO2, NaOH 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése