2014. május 2., péntek

Illatos kecsketej szappanok nyárra

Nem szoktam a szappankáimat illatosítani, de mivel  jön a nyár és a nagy meleg így a tusolás egy kicsit a felfrissülést is jelenti majd (amihez kell némi illat).
Az egyik nagy kedvencem a menta illat. Ha a mentára gondolunk, akkor a zöld szín jut az eszünkbe, ezért szereztem zöld oxid port (C.I.77288) és a zöld agyag mellé tettem egy keveset, hogy igazi szép és tartós zöld szint kapjak. A látvány magáért beszél!
No azért a luxus, ápoló olajokról (lenmag és kakaóvaj) most sem felejtkeztem el! Jó erős menta illatuk van, amit remélem megőriznek az érés végéig!




A másik a szappan levendula illatával és jótékony hatásával (saját készítésű levendula macerátum) lett felruházva. A napsugarak által megviselt bőrre nyugtatólag és jótékonyan hat a levendula. A hatás kedvéért a tetejét szárított levendula virággal díszítettem.





Menta kecsketej szappan összetevői: elszappanosított kókusz-, olíva-, ricinus-, napraforgó-, lenmagolaj, kakaóvaj és pálmazsír, zöld oxid (C.I.77288), TiO2, kakaópor, zöld agyag, menta illó, kecsketej, NaOH

Levendula kecsketej szappan összetevői: elszappanosított kókusz-, olíva-, ricinus-, napraforgóolaj, kakaóvaj és pálmazsír, TiO2, fehér agyag, levendula illó,kármin, kecsketej, NaOH

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése