2014. február 24., hétfő

Csibkebogyó kecsketej szappan



Még valamikor tavaly  novemberben készítettem csipkebogyó macerátumot, amelyről a balesetem miatt teljesen el is feledkeztem mostanáig. Isteni csipkebogyó lekvár illata van! Hiányzott már a szappankészítés és most találtam is rá okot, hogy szappant "alkothassak".

A csipkebogyót, illetve kivonatait tartalmazó készítmények az érzékeny vagy arra hajlamos bőr kezelésének hatásos szerei.



A szappanmasszába tettem rózsaszín agyagot, de ez sajna nem látszik. :( A tetejét mályva színű mica porral színeztem. (Ez legalább visszaadja a csipkebogyó és a csipkerózsa hangulatát.)

szeletelés előtt




A tervem a rózsaszín és a fehér színek keveredése volt, de sajna ez most nem jött össze.

Összetevők: elszappanosított kókusz, olíva, ricinus, napraforgó olaj, tiszta termelői disznózsír, shea és kakaóvaj, termelői kecsketej, csipkebogyó macerátum, TiO2 , NaOH




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése