2014. február 2., vasárnap

Borotva-szappan


Ezt szappant kérésre készítettem (nem, nem az Uraméra, ő sajnos elzárkózott a használatának a gondolatától is). Kollégám kért meg, hogy készítsek neki borotva szappant, mert a bőre nem tolerálja már a borotvagéleket.
Kérését és problémáját figyelembe véve állítottam össze az összetevőket figyelve arra, hogy remélhetőleg egy jól habzó és viszonylag kemény habot képző szappant kapjak. Természetesen előtte tájékozódtam az interneten is!

Összetevők: kókuszolaj, ricinusolaj és földimogyoró olaj (a jó habzásért), tiszta disznózsír (a szappan keménységéért, ápoló hatásáért és jó habzásáért), napraforgó olaj, olíva olaj, kakaó és shea vaj (ápoló hatásukért). A telített zsírok aránya 68%, így a szappan biztos kemény lesz és nem kopik hamar.
A folyadék 100% kecsketej. (Az érzékeny bőr gyógyírja és a tejcukor tartalma révén krémes habot ad a szappannak.)
Kevesen tudják, de a disznózsír bőrápoló hatással bír és a habzása is igen jó, még a pálmaolaj (finomított) csak habzást ad a szappannak és sajnos esőerdőket irtanak ki pálmaültetvények létrehozása érdekében!!!!!

Tettem bele fehér és zöld agyagot, amelyek szintén jót tesznek az arcbőrnek, sőt a fehér agyag állítólag elősegíti a penge könnyebb siklását is!!
Formája: Csonkakúp, hogy beleférjen a borotva tálba.

A szappan kb. 5 hét múlva érik meg és lesz használható. Kíváncsi vagyok nagyon a végeredményre!!!!

Összetevők: elszappanosított  kókusz, olíva, ricinus, napraforgó és földimogyoró olaj, tiszta termelői disznózsír, shea  és kakaó vaj, termelői kecsketej, fehér és zöld agyag.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése